3 år idag!





Idag är det 3 år sedan jag flyttade in i min förtsta egna lägenhet, trivs fortfarande jätte bra. Vi kan egentligen inte bo bättre men för skruttans skull i framtiden vill jag ha ett stort fint hus, där hon kan få ett eget fint rum och en stor tomt att leka på. Jimmy har väl bott här med mig i ca; 2½ år. Vi flyttade ihop i princip på en gång då vi träffas, eller nästan iaf. Och det har ju funkat lika bra det.

Var en sväng till Birsta igår, inhandlade nya tuttar till skruttan eftersom hon bara använder en sort och den finns bara på babyproffsen. Men min oprinsessa är bara värd det bästa! Köpte även två bitringar, märks på henne att det har börjat klias lite smått i munnen på henne. Så vi får se vad hon tycker om dom, hon har inte riktigt kommit på hur man ska göröa än men det kommer väl det med =)

Helgen blir lugn, himla skönt tycker jag. Tycker även att det känns skönt med en mulen dag, kan man vara inomhus utan att få dåligt samvete. Nog för att det är härligt att vara på stranden men min rödbrända kropp behöver vila några dagar.

Kvällen ska vi tillbringa med fam. Blom - Klint =) Blir trevligt.

Näe nu vill skruttan ha lite välling så det ska hon få =)

Kommentarer
Postat av: marica

long time no see!

styra upp nåt nu!

2008-08-01 @ 22:20:25
URL: http://weklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0