40 års kalas.



Igår var det kalas på Haga i Sundsvall. Mycket god mat och dryck. Exotisk planka blev det, haha och ja finns många roliga och annorlunda frukter. Min käre farmor och hennes systrar fick till det ordentligt. Men det är inte rumsrent så det kan int skrivas här ;) Grymt gott var det iallafall, inte allt för ofta man äter det tyvärr. Skruttan var hur go och snäll som helst hela kvällen, mammas alskling!! Var några sväng runt kvarteren där då skruttan skulle sova och jag hittade ett och annat som jag skulle stortrivas i =) =) Men det jag undrar är vad folk får alla pengar ifrån?!!? För inte var det några billiga villor som dom byggt där. Snygga var dom iallafall. For väl hem vid halv 1 tiden. Finns ju faktsitk en morgon dag med. + att det är ju en liten bit hem med. Somnade som en stock då vi kom hem, och lika så lillgumman som tur var =) =)

Nu ska vi ta oss ut på en promenad. Så otroligt glad att vi köpte en ny vagn, en brio happy. Skruttan somnar så fort hon lägger sig i den och det är ju raka motsatsen om man jämför med vår gammla vagn. Hel nöjd!! Blir nog en sväng förbi donken skulle jag tro. Med våra älskade grannar. Vincent & Linda behagar ju itne att svara i telen?!!? VAKNA!!

Kvällen blir en efterlängtad myskväll med familjen. Tacos till middag och senare en bra film och mys i soffan. år och dar sedan sist. Ska bli mysigt =)=)

Såg föresten en jätte bra film i fredags, Tristan & Isolde. Helt i min smak. Men dock lite lång kanske.

Näe nu ska vi bege oss ut, men återkommer nog lite senare!

Kommentarer
Postat av: Linda

För mycket alkohol helt enkelt =P förlåt =P vi klev precis upp, börjar man bli gammal?? haha, hoppas vi ses nåt snart, pussa på oliwia från mig!!

2008-08-10 @ 16:44:27
URL: http://lindamariefernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0