5 månader <3



Idag blir skruttan 5 månader!! Vart tar tiden vägen? Alldeles för fort går det iallafall, det är en sak som är säker. Alla sa det då Oliwia var nyfödd, "ta vara på tiden, för det kommer gå alldeles för dort" och rätt hade dom. Men det är kul med, händer nya saker varje dag. Som imorse mumsade hon i sig massa morotspuré, utan problem, nästan ingenting kom utanför. Och igår då vi åt det då kom allt ut =) hehe.. mammas tjej!

Sitter nu och väntar påatt klockan ska bli 12 så vi kan åka ner på stan med Marica och Dennis, ska bli trevligt.  Dock tycker jag att du borde vara i Sundsvall och föda vid det här laget Marica, men men bebben vill verkligen inte komma ut.

Sen då Jimmy komme rhem brassar vi bort till Paulinn som fyllde 6år igår, stora tjejen =) Jimmy jobbade över och jag var på styrelsemöte så hann inte med oss. Men det går ju lika bra att fira idag. Och tur är väl det. Där hemma är det ju en till som snart ska föda, JImmy ska alltså få ett ill syskon, 6st är väl inte så pjåkigt =P

Näe nu vaknade min dotter, så ska ägna min tid till henne istället. . so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0