Den stora dagen = dopdagen!



Fick nycklarna igår, var i församlingsgården igårkväll och dukade iordning och grejja på lite =)=) Blev super fint!! Tur att man har en snäll familj som vill hjälpa till. Skruttan var med och fick för första gången sitta alldeles själv i en barnstol, hon gillade det skarpt =)=) Och jag vet att en sådan kommer att finnas bland presenterna idag, hur bra som hekst och den är röd med, fin fint. Åt även surströmming igår, faktsikt riktigt gott måste jag säga. Jag som varit sååå emot det förut. Men nu åt jag en hel strömming själv =)=) starkt jobbat!

Uppe med tuppen idag, väckaren ringde kl 7, komer inte ens ihåg sist jag behövde ställa klockan. Men när det är sådana här grejjer går det ju hur lätt som helst att kliva upp. Oliwia har inte alls sovit bra inat, hon kanske är lite nervös inför dagen hon med. Det ska nog gå bra! Vi ska infinna oss halv 11 i församlingsgården. Skönt att inte behöva stressa då dopet inte börjar förrn kl 1. Måste ju fixa kaffe & tårtor och grejjer =)=) Rätt kul ändå. Och gud så fint dom har fått det där i köket. Sprillans nya ugnar, kyl/frys osv. Jätte fint och fräscht!! Kan jag varmt rekomendera att hyra.

Kvällen kommer att tillbringas hemma med familjen, skulle tro att vi alla tre kommer att vara rätt så nöjd efter dagen. En bra film och mys i soffan låter som en toppen idé.

Och du Marica!? Jag kan knåpa ihop ett vräkningsbrev om du vill ;)

Kommentarer
Postat av: marica

Klart det komma gå kanon bra idag =) Men du ta med dej brvevet på dopet så ska vi nog se till att han får det =p på ett eller annat sätt =) Ses om en stund!! Puss

2008-08-23 @ 11:02:29
URL: http://weklund.blogg.se/
Postat av: Emma

åh , vad roligt ! : ) skötte hon sig bra ? : )

2008-08-23 @ 17:35:05
URL: http://emmaeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0