Händig hemma fru!




Det kan man lungt säga att jag varit idag. Morgonen började med lite kak-bak =)=) hehe och skruttan hjälpte till så gott hon kunde. Shit vad hon snackar nu, konstant och högt med vill ja lova. Börjar bli en riktigt stor tjej nu!! Vart tar tiden vägen? kakorna blev iallafall helt okej och ligger nu i frysen i väntan på att bli uppätna på lördag. Hoppas det ska smaka =)=)

Sen har jag och så städat hela lägenheten och tvättat undan nästan all tvätt, vad säger ni om den?! Och min kära mamma kom även förbi för att hjälpa mig med avloppet inne i badrummet. Pallar inte att göra det själv. Och nu efter att vi skaffat egen tvättmaskin blir det snabbt igentäppt där. Men vi konstaterade gnsa snabbt att det är stopp typ hela vägen så vaktmästaren ska få den stora äran att komma och hjälpa mig imorgon tänkte jag =) =) Kul för han!!

Har även lekt hårfrissa idag med, gjort slingor på min kära lillasyster. Blev tokbra =)=) kul kul!!

Har nyss käkat middag, jimmy och skruttan håller på att leka inne i vardagsrummet. Vi måste ta tag i husletandet snart känner jag. Nu börjar det bli trång, skruttans grejjer är överallt och hon är bara snart 5 månader!! Hur ska detta sluta?!!

På kvällens schema står det lång-prommis med världens bästa Maria. Och Felix så klart, Oliwias pojkvän. Blir nog en promenad upp till högslätten där våra sambos spelar innebandy. Premiär matchen är på söndag, ska bli såå kul. härligt att det drar igång igen. Gillade inte alls innebandy innan jag träffade Jimmy men det är inte alls dumt. Och ibland kan det bli ruskigt spännande med. + att älsklingen är kanon bra spelare gör ju itne saken sämre heller =) =) Haha

Nå annat då? Tycker att lillen i Maricas mage kan komma ut idag, så att han också kan vara med på dopet på lördag!! KOM UT NU! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0