Kanin importerad från Frankrike!



Haha ja det är inte alla som kör en gigantisk kanin(nalle) 300mil för vår lilla skruttas skull =) Ingrid & Putte är för söta, hon fick även en jätte fin speldosa och 3 klänningar med. Bortskämd blir hon. Roligt med grejjer som ingen annan har tycler jag. Och hon kommer nog älska kaninen då hon blitt lite äldre. Den var verkligen super fin, kommer passa kanon i hennes framtida rum =) Bilder kommer senare. .

I övrigt så har helgen spenderats mestadels ute i Aspnäs på 100 års kalas eller ja iaf för Jimmy, lillan tyckte det inte var allt för kul med allt folk som ville gulla med henne. Förstår henne faktiskt, tänk dig själv om en massa okända jättar kom fram och pussade och gosade med dig?! Mindre kul.. men vi höll ut ett tag iaf. Trevligt att träffa lite utav Jimmys släktingar iaf. Jimmy stannade kvar och det har tydligen varit världens fylleslag så jag är glad att vi for hem!!
Vi tog tilfället i akt och for till mamma och pappa (mormor&morfar) och blev lite bortskämda. Stannade även kvar där över natten, roligare att vakna upp med sällskap, eller vad säger ni?

Blev kalas även idag, kusinvitamin fyllde 14 år!! Shit!! Bärjar känna mig riktigt gammal. Jag var ju barnvakt till dom då de var små..och nu är dom äldsta kusinerna 18år haha illa illa.. =)

Imorgon bär det av till Sundsvall/Birsta med mamma, Helena och farmor. Skruttan ska självklart med hon också!

Nu ska jag gå och kika klart på filmen, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0