Ny vagn!



Det blev en ny vagn iaf =) =) Jimmy är på väg hem med den nu!! Skynda synda haha så det blir väl till att gå ut och gå en sväng ikväll då och premiär köra lite, är ju en helt annorlunda vagn så ska bli spännande...

För övrigt så ligger skruttan i babygymmet, har snart snurrat runt ett varv haha sötnosen mammas!! Snart är det dop också.Börjar känna mig lite stressad men det ska nog ordna sig med allting =) =)

Idag har vi varit och ätit lunch med Marica, Dennis, Sara och Jonna. Jätte trevligt att träffas igen, sker alldeles för sällan numera. Nära nu för Marica med, kul kul!! Ska bli skoj att träffa den lilla krabaten, var snäll med mamma och lyssna på hennes "vräkning" vettja =)=) Sen gick Sara & jag vidare på stan en sväng. Hittade inget speciellt. Vill göra om lite i vardagsrummet men fick sån beslutsångest på inreda så jag sket i att handla. Får dra med mig mamma ner imorgon, hon är bra smakråd!

Återkommer senare...min dotter börjar bli less på gymmet nu. . . soo long!

Kommentarer
Postat av: marica

jo nog var de trevligt :) och de borde göras oftare :) Vräkningen tycker ja ska lyssnas till, haha!!

2008-08-05 @ 19:56:06
URL: http://weklund.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad blev det för ny vagn då? nyfiken

2008-08-05 @ 21:44:16
Postat av: Linda

Säg bara till om du vill ha hjälp med nåt inför dopet!! Blir skitkul med sthlm iallafall, vi är på =) kramkram

2008-08-06 @ 11:19:46
URL: http://lindamariefernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0