Såååå underbart!!!



Kanske inte har skrivit något om det men Jimmy har jobbat på Menigo nu i sommar och gör det fortfarande.Och jag har hoppats på att han ska få fortsätta och har ringt varje dag och hört om dom inte fått veta något. Och igår kommer han hem med fetaste leendet på läpparna och säger att han har fått en fast tjänst!!! Känns så otroligt underbart. Vilken lättnad. Himla skönt att en utav oss fått ett fast jobb iallafall. Så nu kan man pusta ut =) =) Nu börjar det mesta gå vår väg. .


Idag har vi varit på första träffen med föräldra gurppen. Himl trevligt faktiskt. Var och äkade lunch allihopa innan. Kul att kunna snacka lite annat innan. På träffarna blir det ju lite annat. Men kul att se hur barnen redan är så otroligt intresserade av varandra =)= ) Skruttan fick några blöt pussar av en av charmtrollen där =)=) Sötnosar!!


Ikväll vet jag inte vad det blir, Jimmy jobbar sent idag så han är väl inte hemma förrän efter sex nån gång skulle jag tro. Ska väl roa mig lite med städning och tvätt innan han kommer hem. Blir galen på vår lägenhet snart, finns absolut inga förvarings möjligheter och det är trångt och jävligt. Någon som har lust att köpa oss ett hus?!!?


Näe nu ska jag försöka göra något vettigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0