Tisdag.





Dagen har gått otroligt segt. Skruttan har sovit mestadels av dagen och då blir man "jaha ska jag göra nu då"? haha rätt komiskt ändå. När man vill att dom ska sova för att man ska hinna med och städa osv då blir det inte så..och när dom väl sover så vill man att dom ska vara vaken =) Men har fått en del gjort idag iaf, sovit en hel del jag med, det behövdes. Lillgumman har vaknat en del ggr inatt och inte varit speciellt glad, så då fick hon sova med mig. Men nu är hon mycket bättre =) skönt!

Jimmy ska iväg och träna ikväll igen, 4 träningar i veckan + match är mycket. Speciellt då man har familj. Och Jimmy får jobba över en hel del på sitt jobb med så det blir inte mycket tid över för oss. Men men det är väl bara att gilla läger iaf. Tur är väl att skruttan tyckte det var super kul att kolla på pappa då han spelade, händer ju saker hela tiden!!

Näe nu vill min sambo att jag ska duka, bäst man gör det man blir tillsagd =) haha

Kommentarer
Postat av: marica

Grattis på namnsdagen Oliwia =)

2008-08-28 @ 07:10:10
URL: http://weklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0