Tisdag.



dagarna går verkligen tokfort, hinner ju inte med någonting känns det som. Igår var vi iaf och hälsade på Sara och Jonna. Var iväg på flodins och köpte go bullar sen kom Marica och Dennis och fika med oss =) =) Träffas alldeles för sällan!!! Sen for vi hem till mamma. Det är som det är och ingen av oss kan hjälpa dig, känns så hopplöst!! Men jag hoppas att dom kan hjälpa dig, så att du kan få må bra iagen. Kunde jag så skulle jag byta med dig. . .

Jimmy blev äntligen klippt igår med, tusen tack Chrille för hjälpen =) =) Nu ser han ut som en människa igen!! haha

Idag tog vi en liten sovmorgon, skönt! Ska snart iväg ner på stan en sväng och lämna in Jimmys glasögon på lagning och följa med mamma till previa. Går nog en runda på stan medans hon är där.

Ikväll vet jag inte alls vad  som händer, kanske får träffa syrran en sväng?! Hon jobbar tamme tusan jämt =) =)

Näe nu ska jag passa på att plocka ihop lite här medans skruttan sover. Återkommer nog senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0