Första inlägget!



Och det får vi tacka Sara för :) Tusen tack för den fina designen! Super nöjd, så nu kan jag äntligen börja skriva om vad som just händer i mitt liv.

Fredag idag, vaknade väl vi sådär halv 10. Hur härligt som helst att få sova så länge. Och att få vakna upp med det dyrbaraste jag har är inte alls så dumt det heller. Idag har jag och Oliwia tillbringat tiden med att städa, det behövdes verkligen. Ska ju få främmande ikväll så det är klart man vill ha skinande rent.
Oliwia ska sova borta för första gången inatt, har en klump i magen. Men jag VET att det kommer gå hur bra som helst för hon är i tryggt förvar hemma hos mamma och pappa (mormor & morfar). Men lite fjantig måste man ju få vara första gången iaf :)
Våra närmaste kommer hit vid 6 tiden, ska äta middag tillsammans sen blir det en sväng på stadsfesten och träffa lite folk. Ska bli skoj att komma ut lite. Var ju som sagt ett tag sedan. Och visst hade jag kunnat ta med Oliwia om det vore så men jag vet från tidigare år att det kommer vara mycket fylla och jag tycker inte fylla och barn hör ihop. Så är det bara. Hon ahr det tusen ggr bättre hemma med mormor och morfar som kommer gå runt och gulla med henne hela långa kvällen :)

Min sambo slutade precis och borde vara hemma om sisådär en halvtimma. Skönt att dom får sluta tidigare på fredagar, mys!

Ska försöka hinna ner på stan och införskaffa mig en ny BH med, vilket inte är det lättaste så önska mig lycka till!!

Soo long

Kommentarer
Postat av: marica

lycka till :) haha hooppas ni får kul ikväll :)

2008-07-18 @ 19:42:07
URL: http://weklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0