Jag har blivit utmanad





Regler:
Svara på alla frågor. Skicka vidare utmaningen till sex andra bloggare. När du postat dina svar, berätta för den som utmanade dig.


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag.
Hmm, ja det första skulle väl vara att gå ut och gå en långpromenad med skruttan och vovven. De andra är att gå till min moster och låna hennes gamla barnvagn för att se om lillan sover bättre i den, tredje är nog att städa iordning här innan mor och far kommer hem från el stockholmo, ska även hinna med att beställa lite kläder till oss från h&m då jag för en gångs skulle hittade en massa fint till hela familjen och den femte och sista är väl att invänta mamma och pappa och se vad de har köpt för spännande till skruttan =)

Vad gjorde du för tio år sedan?
Haha ja det var en bra fråga, hm ja då var jag 12 år iaf. Gick väl i skolan och umgicks med Frida, Anne-Li och Sara skulle jag tro.


Ställen du bott på?
Har bott mestadels av mitt liv här i Härnösand med en liten kort prova på vistelse i S-vall, där jag inte alls trivdes. Men min första egna lägenhet är den jag bor i nu faktiskt. Och där kommer ja bo ett bra tag till.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
För det första skulle jag hitta en super fin tomt nere vid vattnet någonstans här i Härnösand, sen bygga drömvillan åt våran lilla familj. Och en tredje grej vore nog att ställa till med ett jätte pampigt bröllop skulle jag tro =) En resa vore ju inte helt fel det heller. Och sist men inte minst skulle jag skänka en rejäl slant till mina nära och kära!

Utmaningen går nu vidare till:

Sara Kullh

Emma Andersson

Linda Fernlund

Sara Boström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0