Sola & bada?!



Molnigt ute men det verkar som om det håller på att spricka upp, hoppas. Inte så kul att sitta inne direkt, finns ju mer saker att göra då det är finväder. Blir nog svartvik idag iaf. Kanon ställe enligt mig. Gillar inte alls smitingen, huvva! Men sen är det ju ingen som tvingar mig att åka dit heller så :P men men.. Annars så är vi hemma igen. Såå skönt att sova i min egen säng. Skruttan sover fortfarande, ska åka snart men vill verkligen inte väcka henne! Så vi får vänta.

Skruttan fick jätte fina kläder från Stockholm igår =) Från NK, mormor & morfar hade slagit till på stort hehe nädå skämt och sido, det var jätte fina kläder iaf. Längtar tills hon kan börja använda dom. Dom hade varit in på butiker där på NK där ett par jeans till en nyfödd kostade 700kr!??!!? VEM?? har råd att köpa sådana till sin nyfödda då dom kan max ha dom i en månad eller två. Helt sjukt enligt mig.

Näe skriver mer senare.. hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0