Underbar dag!



Jätte härlig dag idag, tillbringat mestadels av dagen ute i Svartvik. Hur varmt som helst har tom badat =) Det var verkligen svin kallt i vattnet men var verkligen tvungen. Man måstade svalka av sig lite och måste erkänna att det var rätt skönt att det kom lite moln imellanåt. Annars hade nog inte jag pallat hela dagen. Skönt att man kan ligga under parasollet och gosa med lill skruttan. Hon har varit helt underbar hela dagen, på sitt allra bästa humör =) Mammas prinsessa! Och med oss på stranden var hela tjocka släkten, eller ja nästan iaf. Kul kul =) Och Imorn blir det surströmming med allihopa hos mamma och pappa. Blir trevligt, som alltid!!

Orkade inte laga någon mat idag, så det blev donken. Illa illa.. men gott var det. Jobbigt överhuvudtaget med mat tycker jag då det är såhär varmt ute. Då är det mycket godare med kall mat, som en sallad tex. Eller vad säger du?

Hittills ikväll så har jag och O myst framför tv:n, duschat och haft det allmänt bra. Medans min andra hälft hat varit och tränat innebandy, dom ska ju gå upp och spela i 2:an i år, så nu gäller det att ligga i. Jimmy höll på dö efter bara några minuter haha så går det då man går och skadar ****** hela tiden =) haha

Måste även skriva lite om vad som hände min kära syster imorse då hon var på väg till jobbet. Klockan var väl strax över 6 och hon var på väg ner på jobbet, såg en yngre kille på andra sidan gatan men tänker väl inte så mycket mer på det, men efter att hon gått förbi honom så kommer idioten springande och hoppar på henne bakifrån, som tur var så röt hon i åt honom och frågade vad f*n han höll på med, näe han hade till svar att han bara ville gå med henne?! J*vla idiot rent ut sagt. var väl tur i oturen att han inte ville henne något illa och att han var mycket yngre, vill inte ens tänka på vad som egentligen hade kunnat hända! Kul att inte ens kunna gå till jobbet utan att bli påhoppad?! Ja nu får hon då inte gå ensam nå mer, de ska då jag se till =)

Näe nu ska jag lägga min ängel som är super trött efter en heldag på stranden, god natt allihopa!


Kommentarer
Postat av: elmin

Jaa jag blev asförbannad när hon berätta de, vad var de för en liten idiot liksom!? stackarn, ja skulle aldrig våga gå själv mer:S Näe sånna idioter klarar ja mig bra utan. Uscha! Hoppas de är bra med er lilla familj!=)

2008-07-25 @ 16:27:31
URL: http://elminh.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0