Full fart, hela helgen.





Fredagen tillbringades först hemma hos mamma och pappa med middag, vi som bjöd på mat men vi åt där =) Lättast så då vi är allihopa. Jimmy for iväg vid halv 8 för att spela första matchen i cupen, dom vann matchen med 7-1, varav 2 av målen var Jimmys. Jag och skruttan for och hyrde film och köpte lite gotta, sen då skruttan somnat så mös jag ner mig i soffan och tittade på "Ps I Love You" helt okej film men inte sådär dö bra som alla sagt. Skönt att vara för sig själv en stund, har nog inte hänt sen Oliwia föddes.

Lördagen då, först kalas i S-vall eftersom Hnas fyllde 30år, grattis igen. Sen vidare till skönsberg för lite innebandy, ska väl inte tala om resultaten i de matcherna hmmf =P Var väl hemma vid halv 9, såg en till film som var totalt värdelös. Skulle vara en thriller men var mer som ett drama. Aja så är det.

Söndag bler det en tripp till birsta, köpte lite förvaring och lite grejjer till Oliwias album på panduro. Hur kul som helst att sitta och grejja med =)

Och nu är det måndag igen! Veckorna går tok fort. Idag är det lunch med tjejerna som står på schemat sen så drar vi vidare in på stan för att inhandla träningskläder eftersom jag och Maria ska börja träna åp allvar nu. Jag MÅSTE verkligen och Friskis och Svettis är den enda träningsform som jag anser vara kul så vi satsar på det =)

Näe nu ska jag gå & släga in en tvätt. .

Kommentarer
Postat av: marica

ja ha oxå sagt att de blir friskis & svettis nu när liten kommer ut (om han behagar komma nångång ) ska bli sååå skul o kunna röra sig igen, tro mig!!!

tanks for today föresten!

2008-09-01 @ 14:02:28
URL: http://weklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0