Mammas sötnos!



Oliwia älskade verkligen att bada, hon kastade sig framåt helt hejdlöst och dök under vattnet. Fick nägra kallsupar men dom skrattade hon sig ur =) Mammas sötunge! Men måste säga att det måste vara den tråkigaste plasken som någonsin funnits på ett badhus. Förut fanns det ju rutchkana (stavning?) och grejjer där. Men nu ingenting, en rund pool bara, dö trist! Men det roar Oliwia än så länge iallafall och tur är väl det =) Hon vart dock super trött efter en halvtimma så det var bara att kliva upp. Men det var som sagt skoj att hon gillade det. men nästa gång åker vi nog till paradisbadet. För hur kul är det att betala 50kr för ingenting? haha helt sjukt kostade 25kr med skåp sist jag var där!!!

Nu är vi som sagt hemma igen, Oliwia har sovit i 2 timmar och jag har suttit och kikat på One tree hill =) Sååå bra!! Tusen tack igen =) =)

Jimmy kom nyss hem, sjuk. Något som går? Aja finns inget värre än att ha en sjuk man i huset iaf. Men men.. vi ska nog klara oss.

Ikväll blir det lugnt, ska försöka rensa ut en hel massa kläder som ska läggas undan. Egentligen borde vi väl kasta det på en gång men vill inte göra det, haha man kan ju vilja använda något i framtiden =)

Näe nu ska jag roa min dotter, för min sambo är ju inte kapabel till det...sååå sjuk (38graders feber)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0