Rensat garderoben!




Shit vad mycket kläder man har som man aldrig använder, så nu åker dom iväg på soptippen, äntligen!! Och det blev mycket plats över med. Hur bra som helst. Skruttan har ju en hel del kläder så det behövs. Och det skadar ju inte att ha lite plats till övers. Nu måste jag/vi bara inhandla lite "lådor"där vi kan ha våra strumpor/underkläder. Blir galen då allt ligger huller om buller i de stora lådorna i byrån. Intresse klubben anteckanr?! haha.. aja nog om det.

Blir nog birsta idag, syrran ska leta byxor. Vet vad jag har gett mig in på..det kan ta låååång tid. Men men det är det väl värt. Bara jag får titta på mina lådor =P haha

Jimmy är hemma och sjuk idag. Ja ni vet väl hur det är att ha en sjuk man hemma i huset. . . no coments!

Näe nu ska jag och skruttan ta och svida om till normala kläder sen blir det till att brumma ner till Birsta. Trångt i syrrans bil, men vad gör man. Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0