Drakborgen i Birsta.


Var ju hur kul som helst =) Tror att vi (jag&marica) tyckte det var lika kul som barnen att vara där. Var verkligen inte sista gången vi for dit. Gjorde en hel del saker som man inte gjort på hundra åt känns det som, körde elstyrda bilar, jag & Oliwia fick världens racer bil, haha som jag skratta. Men hon gillade det =) Marica fick nog några fina bilder på det där tro jag! Att klättra i borgen var ju också en kul grej, speciellt då man är gravid och tjock, haha men det gick ju! Som sagt inte sista gången..

Idag är det torsdag, ska på min första kontroll hos bm idag. Ska bli kul att få höra lillans hjärtljud. Har ju inte fått göra det än. Stor skillnad på besök och så jämfört med Oliwia men nu vet man ju lite mer om vad som händer och sker med. Moster Sara ska passa Oliwia medans då hon inte alls gillar vår bm, grinar så fort hon ser henne haha det är inte lätt!!

Sen ska mamma och pappa ta med oss på Murberget och titta på kycklingar =) Blir nog kul, hoppas Oliwia gillar det med. Hon älskar ju djur så det blir nog en hit =)

ikväll då? Jo då kommer hela (nästan) Jimmys syskonskar ahit och ska äta lite middag och umgås, blir mysigt det. Lite roligare för dom att komma hit nu med då Oliwia har lite saker att leka med =) Så ikväll kommer det vara fullt ös här med 6 ungar =) 

Förresten det här med namn till bebis nr2 =) Någon som har några fina tjejnamn som passar bra ihop med Oliwia =)?? Skriv gärna!

Kommentarer
Postat av: krullan

Wilda;)

2009-04-09 @ 11:12:29
URL: http://sarakullh.blogg.se/
Postat av: :):)

Linnea, Smilla, Elwira, Minna, Josefina:)

2009-04-20 @ 11:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0