Onsdag



Dålig på att uppdatera nu, inte för att jag tror att det är speciellt många som läser men skriver ju ioförsig bara för min egen skull så vad spelar det för roll.

Oliwia och jag håller på att städa lite här på nedervåningen och poppar musik =) Synd bara att hon komit på att man kan stoppa saker ner i toaletten, mindre trevligt men jätte kul tycker hon! Och för att inte tala om trappen, 2 sek så är hon uppe, det gäller att vara med! Visst är hon duktig men i samma sekund kan det ju gå väldigt illa.

Annars då? Magen växer som bara den, gått mer än halva tiden nu. Vart tar tiden vägen? Rätt skönt ändå att tiden går så fort slipper längtan bli oändlig!!! Också har vi ju det här med syskonvagn, hur svårt som helst ju. Kan verklgien inte bestämma mig men som tur är det ju ett tag kvar tills det är dags så har ju tid på mig.

Nu börjar min lilla tjej bli trött, välling och sängen som gäller snarast skulle ja tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0