Påskafton.


För visst äre det idag? eller är jag helt ute och cyklar?

Idag kommer jimmys moster m. karl på besök för att kolla vårat nya hus och gratta skruttan. Dom bor nämligen i gbg och träffar inte henne speciellt ofta, sist var hon väl 3 månader, hehe va ett tag sen det. Ska blir trevligt. Svärmor & Pelle komemr väl med också skulle jag tro.

Annars då? Natten har varit relativt lugn, Oliwia är jätyte grinig framåt småtimmarna men det är väl antagligen pga alla tänder som är på g skulle jag tro. Hoppas dom kommer fram snart så vi kan få sova ordentlige, alla 3!

Ska försöka få liv i Maria & Chrille snart med, eller vem vet dom kanske är vaken? Skulle vilja träffas över en lunch idag. Oliwia saknar sin man, och vi er såklart =)

Nu ska jag gå och klä min dotter som är ny duschad och fräsch! På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0