Underbar dag!


Har verkligen varit en härlig dag idag, så härligt ute =) Mysigt att ha Jimmy hemma på förmiddagen med, lite lyx! Och imorn är han ledig med så vi hoppas på att vädret håller i sig för då blir det lunch ute i det fria imorn, mys mys! Tog en prommias upp till Sara och Jonna imorse, barna lekte och vi fikade lite. Satt väl inte ute mer än 1½ timme kanske, men ni ska se vad röd jag är på tuttarna haha bara dom som fått färg =) =) Sara körde med cocos olja så hon lär ju fått rejält med färg idag! Sen gick vi hem och lämnade av Jimmy och gick vidare till mamma, underbart väder!!! Det kan väl få vara såhär nu va? Fikade (igen) hos mamma och pappas granne trevligt trevligt. Oliwia sov sött i vagen hon. jobbigt att vara ute. Blev även middag och jordgubbar hos mamma pch pappa, hur gott som helst. Nu är vi hemma igen. Oliwia rejsar in i det sista. Snart är det sängen som gäller.

Ser fram emot morgondagen. älsklingen är ledig och vi ska ha en mys dag all day long sen vid 6 tiden komer sabina och hämtar mig och vi brassar iväg och hämtar de andra tjejorna för att åka till Hornöberget och äta mat. Ska bli såå mysigt. Kul att få träffa alla igen, händer ju itne allt för ofta.

Nu ska jag gå coh leka lite med min dotter. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0