Vilken helg!!



Haft en underbar helg i goda vänners sällskap och fortsätter med det även idag. Ska grillas uppe på Vitbergsgatan idag, gott gott! Blev även grillat med underbara vänner igår, tack igen =) Lovar att jag ska storstäda till nästa gång så du får gå husesyn överallt G haha
Just nu är vi hos mamma och pappa och hälsar på, solar och bara mår. Prinsessan i magen lever rövare så nu har nästan alla kunnat känna hennes sparkar och min stora prinsessa ligger och sover en stund. Jobbigt att vara ute.

Var och hämtade en annan säng till Oliwia igår, en "växa säng" och tro det eller ej men det har gått hur bra som helst hela natten lång. Visst hon har vaknat och velat ha välling men inte varit hysterisk och velat sova med mig som det var då vi la henne i spjälsängen. Hon kanske kände sig instängd trots allt. Kommer inte ihåg sist jag sov så bra som inatt, äntligen har jag fått min säng tillbaka =) eller ja äntligen ska ja inte säga egetnligen för jag har ju själv valt att ha henne hos mig =) Mysigaste som finns men nu kan hon ju komma på morgonkvisten och sova om hon vill.

Till veckan vet jag inte alls vad det blir, sugen på att ta en tripp till Birsta men min dotter tycker inte det är vidare kul längre vilket jag faktiskt kan förstå men Jimmy jobbar ju faktiskt kort dagar den här veckan och birsta har ju trots allt öppet till 8 =) =) Så är det någon som är sugen på en tripp så är det bara att hojta till. Måste hitta en klänning att ha på mig tills alla studenter jag ska på. Inte lätt då man är tjock om magen vill jag lova men än har ja inte gett upp.

Näe nu ska jag vara lite social och se om min skrutt har vaknat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0