Alla hjärtans dag.



Gårdagen började med innebandy, skulle egentligen inte åka upp och kika men eftersom Jimmy blev så besviken så tänkte vi åka upp och kolla iaf. Sagt och gjort, pappa skjutsade upp oss. Kollade på matchen, Jimmy var grymt snabb in i duschen, händer väl aldrig annars och efter ett tag ringer min telefon. "Hej älskling, vad gör ni?" haha han har inte ens sett att vi var där. Så mycket ser han utan glasögon =) Aja han blev ju glad då han insåg att vi sett matchen iaf, även om han inte visste att vi var där. Det är typiskt min karl det, vimse i pannkakan.

Sen for vi hem och duscha och bytte om till finare kläder sen bar det av till Amenta. Där vi skulle fira Majsans 80års dag. Passande dag va? haha mamma tänkte sig inte riktigt för. Men men vi fick ju äta gott och så iaf tycker ändå inet att alla hjärtans dag är sådär specillt märkvärdigt. Gott som tusan var det iaf, alldeles lagom med mat med så man fick även plats med efterrätt =) Sen for vi vidare till mina kusiner och såg på Melodifestivalen, helt okej igår tycker jag. Oliwia stog och dansa hela tiden hon, mammas sötunge!! Shit hon blir snart 1år, kan verkligen inte fatta det. VART tar tiden egetnligen vägen??

Idag då? Började dagen med att blöda näsblod för första gången i mitt liv, vilket inte var det trevligaste uppvaknandet precis. Skulle få sova ut idag så jag väckte jimmy vid 8 då skruttan vakna, han kliver upp men ska promt byta blöja på henne i sängen innan dom går upp, okej låt gå tänkte jag. Och Oliwa hatar rent utsagt att byta blöja just nu, eller ja att ligga still iaf. SÅ hon får ett raseriutbrott och kastar sig baklänges och skallar mig rätt på näsan. ONT gjorde det, även för henne skulle jag tro, tårarna bara kom så jäkla ont gjorde det. Och Oliwia blev ju lika ledsen hon stackarn. Så vi fick trösta varandra medans Jimmy sparang och hämta papper, vilken morgon va? =) Sen har vi inte gjort så mycket mer idag, varit och handlat och hälsat på moster min. Händer inte allt för ofta måste vi ändra på så Oliwia känner igen dom. Och nu ska jag strax gå och fixa middagen, mamma tyckte det var våran tur att bjuda idag =) Taco rullar och kroketter blir det. Grymt gott!!!

Återkommer kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0