Äntligen fredag.

Haha ja dagen börjar ju bra. Hade fått tid för att besikta bilen imorse (trodde jag iaf) så upp i ottan för att skjutsa bilen till Anton eftersom han är så snäll och skulle hjälpa mig. Jag vet att det inte är svårt men han erbjöd sig så jag tackade inte nej precis. Han ringer sedan efter ett tag och frågar om jag verkligen är säker på att det är idag, ja det är klar det är idag, 6 februari. Men det var ju bara det att vi var en månad för tidig. Pinsamt jag vet, tyckte faktiskt lite synd om Anton. Men stort tack för hjälpen iaf. Antar att jag får göra det själv nästa gång =P Vi hann iaf med fredags macka på mammas jobb, hur gott som helst. Och skruttan var runt och charmade alla tanterna på mammas område. Hon är finast!!

Nu är vi iaf hemma igen, Oliwia ligger ute och sover och jag har nyss dammsugat hela huset. För snart kommer Oliwias kompisar från föräldraträffen. Ska bli skoj =) Är inte så ofta man träffas privat och kan prata om allt möjligt. Och Oliwia tycker alltid att det är skoj när det kommer folk hit.

Ikväll är det bio som står på schemat, skruttan blir här hemma med mormor och morfar så hon får sova hemma i sin säng. Måste ju även boka plats, inte för att jag tror att det är speciellt överfullt men bättre att vara på den säkra sidan. Sen blir det middag hos Anton och syrran innan med. Ska bli trevligt =) Annars vet jag inte alls vad det blir i helgen, försöka göra så lite som möjligt antar jag. Skönt att ha Jimmy hemma iaf. Ses ju inte all för mycket på vardagarna eftersom han jobbar skift. Men det funkar.

Nä nu ska jag gå och fixa lite fika. Återkommer kanske senare.

Kommentarer
Postat av: maria

skärpning malin :) vart är inläggen :D

2009-02-09 @ 13:58:56
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0