Äntligen helg!



Nu är det äntligen helg hemma hos oss, lite extra lyxigt eftersom Jimmy är ledig idag. Han ligger fortfarande och sover men vi ska snart se till att han är på benen. Oliwia håller för närvarande på att rensa min plånbok. Väldigt tyst och koncentrerad. fanns mycket roligt där i verkar det som. Måste börja ta lite bilder på skruttan och lägga ut så ni får se hur stor hon har blivit. Vi hade morgon vid 8 imorse, eller ja det var ju inte allt för längesen :P vet att jag inte ska klaga finns dom som får kliva upp kl 4!!

Verkar som att jag får med mig syrran och simma idag iaf, skoj med sällkap. Sen blir det bus med skruttan resten av besöket på badhuset blir mysigt. Sen så blir det väl även en lunch där skulle jag tro, åt en grymt god macka när vi var där sist med tjejerna och barnen. Kan jag varmt rekomendera! Sen är det väl bara hem och snygga till sig som gäller. Vet inte ens om jag har några kläder att sätta på mig men det ordnar sig nog. Ska bli kul att komma ut och äta en bit mat i goda vänners lag ikväll iaf.

Jimmy och Oliwia passar på att bli bortskämda hos farmor medans jag är borta, det är dom värda =)

Nu är det frukost som står på schemat här hemma sen ska vi nog börja packa iordning för badhuset skulle jag tro. Skriver kanske mer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0