Badhuset!



Idag blev det någon timme på badhuset med de små. Oliwia älskade det, mammas sötunge!! Helt galen var hon, kastade sig hit och dit, inte ett dugg rädd. Sen är ju Dennis hur rolig som helst med tycker hon, roligt med äldre barn skulle jag tro. Då det är lite fart och rörelse =) Kul att ni ville följa med! Blev fika efteråt med, hur gott som helst =) Dit måste vi gå fler gånger. Sen fick mamma komma och hämta oss. Orkade verkligen inte gå hem, lat jag vet men vi gick ju dit iaf. Kallt så inni h-vete!!

Så nu är vi hemma igen, eller ja det har vi varit ett tag. Men snart är det läggdags för lillfia och en helkväll framför tv:n för min del. Inte ovanligt men ack så skönt! Har även köpt mig lite godis med, vart så sugen då jag var och handla. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag väl äta ett äpple eller något annat, brukar bli så.

Oliwia står upp själv nu också förresten, så duktig så =) men har inte tagit sig framåt änsålänge. Det kommer väl så småningom det med.

Nu ska vi fixa lite välling och lite sånt! På återseende!

Kommentarer
Postat av: marajka

berätta nu hur hn gör med hämderna, vad mammaa har lärt henne :) tack för igår föresten :)

2009-02-19 @ 07:04:06
URL: http://weklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0