Hemma igen.

Nu är vi hemma igen, blev en heldag på vift men inget jag deppar för gillar att ha folk runt omkring mig. Matchen var väl ingen höjdare, dom spelade otroligt dåligt men lyckades ju ändå vinna tillslut. Kul att Marica med familj kom och kiak med. Men tror ni kommer gilla A-lags matcherna bättre. Lite högre kvalité, för det meste iaf.

Sen bjöds det på otroligt god middag hemma hos svärmor och Pelle, alltid lika gott/trevligt. Oliwia äter alltid jätte bra då vi är där? Haha kanske tycer vi lagar jätte äcklig mat här hemma, men man kan ju inte bara äta fläskfilé jämt =)

Min andra hälft och skruttan håller på att hänga tvätt, ja ni läste rätt, han sorterade tom den tävtt som låg där. Kors i taket! Det får han ett plus i kanten för, det är det lilla man blir glad för. Blir snart sängen för våran del. Skruttan ska sova och vi ska bädda ner oss och se på Beck - Skarpt läge. Om jag känner min sambo rätt så kommer han sova innan första pausen men det gör inget, tycker om honom ändå.

Annars då? Ska försöka ta det här med träning på lite större allvar nu. Ska börja simma med min kära mamma & syster. Kommer aldrig komma iväg om jag ska måsta gå själv så är glad att dom vill följa. Sen är det ju rätt mys med bastu och så efteråt med. Trist att vårat badhus ska vara så fruktansvärt tråkigt för barna bara, hur kul är det att betala 50kr för att få sitta i en helt kal rund bassäng? Aja tur att skruttan är så liten så hon inte bryr sig änsålänge iaf, fast hon älskar ju att bada så hon bryr sig kanske inte om vilket.

Nä nu ska jag ta på min kära dotter pyjamas och krypa ner under täcken. Tidigt tycker ni men gud så skönt tycker jag!! Håller ju igång hela dagarna nu för tiden, Oliwia sover max 1½-2 timmar om dagen nu så det är verkligen fullt ös, men jag gillare!

På återseende!

Förresten kul att det är så många som tycker att det är kul att jag börjat blogga igen =)

Kommentarer
Postat av: marajka

Har blivit utmanad av marica wiklund så nu sätter jag igång.









- Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)





- Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)





- Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.





- Visa bilden på bloggen och skriv något om den .





- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.





- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade



De jag utmanar ...

2009-02-03 @ 06:50:53
URL: http://weklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0