Hopkins

Någon som såg det programmet igår? Vet inte om det är jag som är överkänslig med det var bland de jobbigaste jag någonsin sett iallafall. Man fick iaf följa en liten kille på 2år som hade kommit in med ett förstorat hjärta. Jätte söt liten kille, läkarna trodde inte detsåg ljust ut för honom men dom skulle väl göra en biopsi för att se vad som egetnligen var fel. Och precis då dom sövt ner honom blir han totalt livlös, och såklart filmar dom ju allt så man fick ju se. Ögonen var alldeles tomma och han blev jätte blek. Så fruktansvärt att se. Fick världens klump i magen och var genast tvungen att gå och titta till Oliwia. Tänk om något skulle hända henne? Visst man ska inte tänka så men det kom licksom över en. HUvva jag hoppas verkligen att vi aldrig kommer att behöva vara med om något liknande. Kan ju också tillägga att det gick bra för lillpojken och han fick ett nytt hjärta med iaf. Föräldrarna hade inte märkt nånting och tydligen hade han haft det där väldigt länge och helt plötsligt håller han på att dö!! Led verkligen med dom. En sak är säker att jag ska inte titta på sånt där.. ställer till med allt för mycket jobbiga tankar!
 
Äh nog om det, Oliwia ligger för närvarande ute och sover. Sitter och inväntar Marica m. barn just nu. Kul med trevligt sällskap =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan lägg in den så fort du är online sammtidigt som mig ;)

2009-02-05 @ 21:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0