Lördag.



Härligt att vakna då solen skiner ute, lättare att kliva upp då. Dock fick jag sova ut till 9 idag med så ska inte klaga. Oliwia ligger ff och sover hon, sjusovarn våran =) Idag är det kalas som står på schemat. Markus fyller ju snart 1år så nu ska skruttan på sitt första kalas och det blir ett x antal till i mars, men det är bara kul. Hon hade även fått post av din kärlek i morse så det blir kalas även i Sjö här framöver =) Måste även in på stan en sväng och hitta en present, inte det lättaste men nåt borde det ju finnas tycker ja.

Ikväll vet jag inte alls vad det blir, mina tjejor vill att jag ska gå ut med dom ikväll. Visst kan jag ut och skaka rumpa fast jag är nykter det är absolut inga problem har jag gjort många ggr förr men vi får se hur det blir som.

Imorn åker Jimmy på borta match i umeå, blir borta all day long! Jätte kul, eller inte. Det var den helgen det. Undra vad jag och skruttan ska hitta på imorn då? Någon som har något förslag?

Näe nu får skruttan ta och vakna så vi kan äta upp våran go frukost vi var och handla igår ;) På återseende!

Kommentarer
Postat av: marajka

jag är oxå ensam imorrn, fast här äre skoteråka som gäller!

2009-02-28 @ 13:03:57
URL: http://weklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0