Lyckad kväll.



Gårdagen blev riktigt lyckad måste jag säga. Träffades kl 7 på Sam´s och åt allhopa, kul att träffa alla och sitta och surra lite =) Eller ja lät väl som en hel hönsgård skulle jag tro! Maten var väl okej men inte sådär jätte gott, men nu vet vi ju hur det är där iaf. Undrar vart det blir nästa månad tro? Någon som har något förslag på bra mat här i stan? Vid tio i tio började personalen gå hem så då kände vi oss lite tvingad att resa på oss vi med =) Så fort vi kom ut på gatan låste och släckte dom haha inte ofta man är med och stänger ett ställe. Men trevligt hade vi. Vissa av tjejerna var liet sugna på att gå ut, men blev väl inte någon större grej av det.

Vi gick vidare upp till Dalle där grabbarna var, fullt ös. Rätt kul att vara nykter ändå måste jag säga. Var väl där till halv 12 skulle jag tro sen körde jag hem tjejorna, sen kom vi (jag&Maria) på att vi skulle ner på krogen och dansa, sagt och gjort =) Hade en jätte kul kväll gumman, tack för det.

Mår knas idag, undra om syrran har smittat mig? Hoppas inte det..hoppas att det "bara" är gravid ilamående.. Ska iaf försöka ta oss upp och kolla på min sambo som tydligen hade match idag?! Vill ju ut till Sjö och umgås ju..men vågar inte åka någonstans där inte toaletten är nära =P

Nu ska jag och skruttan sova lite lunch! Hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0