Onsdag, hela långa dagen.


Fick sova länge idag med, såå skönt. Blir bortskämd men eftersom skruttan sover så lite på dagarna behöver hon väl det antar jag. Jag är inte den som klagar ;) haha! Nu sitter hon och lyssnar på musik med pappa inne i sovrummet, diggar järnet så söt!

Jag håller på halft som halft att ocka till badhuset jag, går lite segt men det är ju inte så mycket som ska med, viktigaste är ju att vi har badkläderna med oss. Kan bli lite roligt annars =) Ska bli kul att se hur länge de små orkar med, Oliwia har ju blivit betydligt mycket störe sen vi var där sist så. Och då älskade hon det. Trist bara att plasken är så tråkig som den är men men.. vi får leka desto mer istället.

Ikväll vet jag inte alls vad det blir, förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0