Onsdag.



Onsdag idag, varit hos mamma en sväng och hälsat på. Farmor kom även på besök, jätte längesen man träffade henne. Så det var trevligt. Mamma och pappas nya kök blir för övrigt hur snyggt som helst, inge avis alls!! Fast allt stök och bök är jag inte alls avis på, när jag ska byta kök ska jag åka iväg och någon ska göra det åt mid, sådeså. Drömma kan man ju =) Vi har nog med det vi ska göra iaf, mycket som ska hända innan skruttan ska fylla 1 år. Vill inte ens tänka på det.

Ikväll är det kalas ute i Ä-bro, Lisa har ju fyllt år. Ska bli kul att träffa alla igen + alla barn. Oliwia kommer gilla det skarpt. Åkte förresten pulka hoss mamma idag, hon var helt galen, tyckte det var hur kul som helst då mamma sprang med henne.

Och imorn blir det Birsta med svärmor, ringde nyss och fråga om vi hade lust att följa med och det tackar man ju inte nej till precis =) Var tydligen rea på Stadium, kanske kan fynda mig ett par nya täckbyxor så man slipper frysa häcken av sig då man ska vara ute med skruttan. Lite färg ska också inhandlas, som sagt har det vi gör här hemma en tid framöver.

Nä nu är det göra pannakaka som står på schemat, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0