Redan torsdag.

Dagarna flyger verkligen förbi. Hinner inte med nånting känns det som. Men det är bara att gilla läget, så länge jag får vara hemma med min skrutt är jag mer än nöjd. Tänk om man fick vara hemma jämt! Skulle inte tveka en sekund.

Hände igår då? Blev en tur ut till Ä-bro för att göra det vi är bäst på och gott var det. Vi och alla karlar som var där och också skulle äta. Senare var det simning som stod på schemat, sagt och gjort, skönt var det och håller med syrran om att bastun efteråt var bäst =) haha! Nu ska vi bara göra detta regelbundet också men tillsammans så ska det nog gå! Trodde min kropp skulle vara obrukbar idag men känner inte av något änsålänge iaf men det kommer väl senare skulle jag tro.

Idag är det städa som står på schemat, får ju besök imorn så måste ju se fint ut här då. Inte för att jag har någon lust men skönt då det är gjort. Ska passa på att börja nu då skruttan sover.

På återseende

Kommentarer
Postat av: Sawja

din design är klar =)

2009-02-05 @ 10:29:56
URL: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0