Release Me

Release Me med Agnes, grymt bra låt! Oliwia diggar den med, så söt då hon "dansar" mammas lilla skrutt. Som för övrigt inte alls är speciellt liten längre. Fick för mig att rensa hennes garderob igår, blev typ ingenting kvar, hon växer ju så det knakar! SÅ idag blev det en stads runda för att inhandla lite nya kläder, blev såå besviken hittade nästan ingenting. Men fick med oss lite fina kläder hem iaf, efter att ha letat igenom varenda hylla på H&M. Att man ska måsta åka någon annanstans för att handla, dom vill att man ska gynna stan men om det inte finns något att handla då? Syster Krull och Marica med barn gjorde oss sällskap =) Också åt vi lite med för omväxlings skull, det är det vi är bäst på haha Och syrran gjorde en stor insats på Big Boy men Dennis var inte alls lika impad av hennes insats haha

Har nyss  ätit grillad kyckling och potatis sallad, så grymt gott!! Sommar mat tycker vissa men blev super sugen på det så det blev det till middag idag =)


Imorgon är det redan fredag, veckorna går sjukt snabbt!! Men inte mig emot =) Någon som har lust att hitta på något imorn så hojta till!!

Nu ska jag hänga lite tvätt sen blir det sängen för min del, längtat efter den ett bra tag nu! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0