Fyndat!


Idag har jag varit på färghuset och fyndat nya tapeter till vårt blivande sovrum. 60kr rullen, det ni =) Inte varje dag man kommer undan så billigt. Kommer bli jätte fint när det är klart. Nöjd nöjd. Gubbarna är här och håller på med värmepumpen, blir tydligen inte klar idag som dom trott, typiskt men vad göra. Hade ju hoppats på att kunna börja med renoveringen i sovrummet i helgen men mina planer gitt kepprätt åt h-vete! Aja kan ju trösta mig med att det bli bista på söndag iaf, då är det jag som ska hitta ett par snygga svarta jeans/byxor. .

Har inte hunnit med så mycket mer idag än så länge, fikat semla hos mamma och pappa, var inte alls dumt. Och ikväll kommer dom och Sara och Anton hit på middag, blir trevligt & gott för den delen =) Blir fläskfilé och potatisgratäng med ostbollar, haha smakar nog godare än vad det låter!!

Min sambo ska även ut och göra stan osäker ikväll, han kommer väl hem runt 9 som vanligt på tok för full och hjälplös...dom lär sig aldrig! Jag ser fram emot en helkväll framför tv:n jag..och äntligen får jag själv bestämma över dosan LYX!! Fast det är väl inget bra på tv som vanligt?!

Nu ska jag återgå till städningen, dom lämnade blöta fläckar efter sig överallt grrr.. stackars skruttan som ska krypa omkring och bli alldeles blöt om knäna. Ska passa på att fixa nu då hon sover.

Skriver mer ikväll, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0