Hemma igen.

Nu är vi hemma igen, tok mycket folk i birsta. Har folk inget annat att göra än att göra av med pengar? Tur att det är så pass stort som det är. Skruttan tycker inte att det är allt för roligt att sitta länge i vagnen helt still så det blev en snabbis inne på birsta city. Hittade ett par svarta byxor, jätte fina!! Tycker iaf jag. Så nu klarar jag mig ett bra tag på de kläder jag har, tur det eftersom vi har en hel del renovering framför oss.
Hittade även en jätte bra bilstol till vårat charmtroll, tyckte det var helkul att man kunde se ut, såå söt! Fast för bästa säkerhet och komfort skulle stolen sitta bak så där är den nu, känns lite konstigt då vi alltid haft henne fram men hon gillade det skarpt. Slippa sitta och glo på mamma/pappa hela tiden. Köpte även en såndär spegel så vi kan se henne från förar sätet, kanon! Kändes lite konstigt att sitta fram med Jimmy, var ett tag sen sist.
Tillsist blev det en sväng till baohaose haha hjärnsläpp vet inte hur det stavas aja där inhandlades det takfärg och lite smått och gott inför renoveringen i sovrummet. Betydligt mycket billigare med färg där än här hemma i stan, bara så ni vet.

Blir en lugn kväll ikväll. Har hyrt Arn nr2 som vi ska se, undra vem som somna först? Blir en mysig hema kväll i soffan med familjen, skönt. Var ett tag sen vi var bara vi nu... mysigt!

Imorgon är det innebandy som står på schemat, Jimmy har ju varit skadad i lite vöer en månad men imorn så äntligen. Inte lika kul att titta om inte han spelar. Kanske inte är så konstigt. Sen var det tydligen beställt middag hemma hos svärmor, inte dumt. Bortskämda är vad vi är!!!

Nä nu ska jag kika på The Hills innan vi startar igång filmen. Så på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0