Lördag.


Inte allt för längesen vi klev upp, min käre sambo ligger fortfarande kvar i sängen och tycker lite synd om sig själv hehe så är det. Men snart ska han upp och göra sig klar för det blir bista idag istället =) För Jimmy hade tydligen match imorgon och då hinns det ju inte alls med och prio ett just nu är en ny bilbarnstol till skruttan den andra är minst sagt alldeles för trång med alla dessa ytterkläder! Så vi brummar väl inom kort neröver hoppas jag. .. och JAG kör =)

Jätte trevlig kväll igår, hela familjen var här. Såg let´s dance & hjälp. Sjukt konstig serie det där (hjälp) eller så är det jag som har fruktansvärt dålig humor?

Drömt skumma drömmar iatt igen, vad betyder dom egentligen. Skulle vara kul att veta faktiskt. Även att dom återkommer titt som tätt.

Skruttan är verkligen överallt och ingenstans, har börjat resa sig mot bordet och soffan osv men är lite för feg än sålänge att ta några steg framåt. Det kommer inom kort det med skulle jag tro. Allt går på tok för fort. Om ganska precis 2 månader fyller hon 1 år, vart tog min lilla bebis vägen? Fast det är ju så att alla åldrar har sin charm. Fast vår lilla skrutt verkar ha ett himla humör, haha undra vem det kommer ifrån? =P

Liet frukost på det här så, återkommer senare om hur det gick för oss i birsta egentligen.
På återseende

Kommentarer
Postat av: marajka

wohooo!

Kullh is back on banan!

2009-01-31 @ 16:32:13
URL: http://weklund.blogg.se/
Postat av: Emma

vad kul att du börjat blogga igen ! det var på tiden ! : )

2009-01-31 @ 17:30:38
URL: http://emmaeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0