Bullbak!



Lite händig känner jag mig allt, städat hela övervåningen och bakat ca 100st bullar såhär på förmiddagen =) har inte ens provsmakat dom. Tänkte vänta tills Jimmy kommer hem så vi kan fika tillsammans, trevligare så. Oliwia gillade bullarna iaf det räcker för mig. Skönt att ha de gjort till hennes födelsedag.
Och tack A för att du kom hit med mer bullformar, annars hade jag inte kunnat baka klart. Så typiskt mig att inte kolla om jag har allt innan jag sätter igång!

Mindre trevligt uppvaknande imorse, Oliwia vaknade väl vid halv 8 och var jätte gnällig. Sen så sket hon ner sig totalt, och då menar jag TOTALT!! Hoppas ni anteckanar nu ;) som tur var så hade Jimmy inte hunnit åka till jobbet än så fick hjälp att sanera våran säng och skitungen =)=) haha ja så kan det gå. Känns skönt att det inte var magsjuka iaf. För nu är det fullt ös här hemma.

Ikväll vet jag inte vad det blir, sånt som visar sig.

Hittade iaf en tröja i birsta igår, köpte ingenting till skruttan. Helt otroligt! Men hon har så hon klarar sig. Hon upptäckte även igår att man kan ställa sig upp i barnvagen =( mindre kul! Kan ju gå riktigt illa om man inte är beredd för det går verligen bara på sekunder. Så nästa borsta besök så blir det nya vagnen som har sele =) Det har vi ioförsig till brion med men lättare och smidigare att ta dem tror jag!

Imorn är det fredag, IGEN! Fattar inte vad veckorna tar vägen?! På dagen vet ja inte alls vad som händer. Men kvällen kommer att spenderas på Thai restaurangen för god mat och sen vidare till syrran och anton för fika. Blir nog jätte trevligt =)=)

GRATTIS ANTON !!!

Nu ska vi försöka få i oss någon lunch, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0