Helgen.



Fredagen började med ett besök på stan med Sara, Oscar och Jonna. Blev go fika på Kanal Café. Sen vidare hem för att ta ett power nap innan kvällen. Maten och sällskapet på Thai var jätte bra. Syrran tyckte dock inte om sin mat men alla vi andra. Blev sen glass och Let´s dance hemma hos Sara och Anton, Oliwia levde rövare och charmade mer än någonsin. Fick även träffa Amazon, gick hur bra som helst =)

Igår då? Var hemma och börjat fixa med hallen all day long. Fy f*n för renovering säger jag är redan less och har bara gjort taket klart än så länge! Men det blir bra när det blir klart det är en sak som är säker. Middag på matvekstan med god mat och goda vänner. Oliwia var helt extas över att få leka av sig med Dennis innan vi skulle åka hem. Hon slockna direkt då vi kom hem.

Idag är det målning som står på schemat och jag är inte alls motiverad men det är bara att bita ihop och göra klart skiten.

Kommentarer
Postat av: Nitania

Hejsan! Nu har jag startat en ny tävling. Nu har du chansen att vinna en röd digitalkamera från Samsung S630 Fantastiskt va? Även hela 14 tröstpriser utlovas! Delta nu: http://nitania.blogg.se/2009/march/utkast-ny-tavling.html

2009-03-10 @ 10:48:31
URL: http://nitania.blogg.se/
Postat av: Nina

Hellu Malin =)

Hoppas allt är tipptopp :D

jag vill se lite bilder på din lilla prupp och på erat hus :D SNällA :D Ses till sommaren!

kraam

2009-03-20 @ 12:28:05
URL: http://thatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0