Irriterad.



SKulle ju som jag skrev tidigare ner på stan med syrran idag och sen vidare på öppna. Gick ner på stab, var helt slut då jag kom fram, dom hade ju inte ploga en endaste gångväg, blev vansinnig!!!! Fick slita som ett djur för att komma fram med vagnen. Brukar ta ung 20 min ner på stan och tog det dubbla idag, något irriterande. Var lagomt avis på lill skruttan som låg i vagnen och sov så gott. Tycker dom borde ta tag i skottningen i tid så att det är möjligt att ta sig någonstans. Vill inte ens tänka på dom stackarna som var ute och drog tvillingvagn idag!!!

Hittade iaf en present till Anton på stan idag, skönt att ha det gjort. Blir även middag på thai restaurangen på fredag för att fira honom. Blir nog trelivgt =) Sen blev det även en lunch på rutiga, bagel som vanligt grymt gott! Orkade inte gå hela vägen hem igen så det blev bussen, förj*vla dyrt men det vare värt idag. Ont i ryggen som en gnu efter promenaden ner på stan. Vi hoppade av vid mamma och våldgästade där.

Har väl inte hänt så jätte mycket mer intressant idag, blev inge öppna idag iaf. Orkade inte.

Imorgon blir det en sväng til brista för att inhandla födelsedagspresent åt faderskapet som snart fyller 45 =) =) Hoppas det vi ska ha finns annas kommer mamma mu bli galen. Ska även försöka hitta ett par röda strumpbyxor med halkisar under... finns inte här i stan så hoppas på Birsta.

Nu ska jag bädda iorning sängen sen blir det tv för våran del, all night long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0