Sjukling


Haft en mindre rolig natt, skruttan har haft hög feber och varit jätte grinig och jag förstår henne. Jobbigt att man få sova så lite bara. + att hon inte kunde sova om hon inte fick ligga hos mig, blev hur varmt som helst men så länge hon är nöjd så är jag nöjd. Tur att Jimmy jobbar kväll den här veckan så att han inte blir allt för störd i sitt sovande.
Verkar som om hon är lite piggare nu iaf men hon gnäller så fort jag är utom räckhåll men men.. bara att gilla läget.

Märks att man inte är van att bara sitt ahemma och inte göra nånting, van att vara ute och flänga ju men det får vänta tills skruttan blivit frisk.

mamma, pappa & syrran kommer hit och gör mig sällskap till middagen iaf. Skönt det iaf, annars hade det nog inte blivit någon middag för min del idag.

Näe nu ska vi gå upp och kolla på film, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0