Tisdag.

Nu är det nära! Bara 2 dagar kvar tills vi börjar bege oss ner mot götet, om jag längtar? Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Kommer bli en underbar helg med dom bästa <3

Tisdag idag, började dagen med sovmorgon till kvart över 9. Det tackar vi för! Var helt galet slut efter gårdagens jobb. Men sjukt kul var det. Hoppas jag får hoppa in fler ggr :)
Somnade med barnen och det hör inte direkt till vanligheterna nu för tiden. Skönt var det. Vaknade då rejält utvilad nu imorse.
Idag ska vi på banken en sväng, handla lite och sen ska jag försöka måla vardagsrummet :) Får se hur det går! Ska ju självklart hinna vara ute i det fina vädret med, allt går bara man vill.

Nu ska vi äta frukost för att sedan kicka igång dagen!

Kommentarer
Postat av: Ullis

haha ja verkligen =) hur går det med småtjejerna på dagis då? och för dig kanske jag ska fråga som är van att ha dom hemma ;)

2010-08-25 @ 07:25:29
URL: http://ulrikasorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0