2010.02.01

Första februari idag, bara drygt 2 månader tills våran stor skurtt blir 2 år!! Det är sjukt hur tiden bara springer iväg. Vart har dom 2 åren tagit vägen?? Roligare denna födelsedag då hon är lite mer medveten och kan öppna paketen själv osv. Ska bli skoj! Vet precis vad våran lilla prinsessa ska få för presenter och behöver ni förslag vet jag massor ;)

Måndag idag och då bär det snart av till öppna, tänkte ju gå dit idag men känns inte som att vädret tillåter det, visst det finns inget dåligt väder... men inge kul om man ska behöva frysa ihjäl innan man kommit fram, inte kul för barnen heller. Himla tur att man har en snäll svärmor som skjutsar oss och en underbar vän, MARICA som kommer och hämtar resten av skaran :P

Nu ska jag göra en snabb lunch åt mig och Oliwia, blir nog wraps med resterna från tacosen hoppas det blir lika gott som det låter!!

Ikväll är det blingo party, Jimmy är inte alls lika förtjust som mig ;) Men vadå det är ju sååå fina kläder så lite måste man ju handla iaf :)

På återseende! //Mig


Ps: Marica, karln min var inte alls svårövertalad så lördag here we come ;) Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0