2010.02.02


Gårdagens blingo party hemma hos Lisa var mycket trevligt :) kul att träffa alla mammor!
Blev lite shopping med, finns ju betydligt mer kläder åt stor skruttan så det var hon som fick igår, hon ska ju få kläderna i födelsedagspresent. Jätte nöjd med inköpen iaf, vill att det ska komma NU. Även fast hon inte kan börja använda grejjerna förrän till sommaren. Hon kommer bli såååå snygg!
Hittade en del grejjer till mig själv som jag är grymt sugen på med men det får vi ta en annan gång, blir så dyrt om man ska ta allt på en gång ;)

Tisdag idag, blir en sväng på stan och dollar med Marajka och barnen. Ska bara klä mig själv så är vi redo :)
Ska fixa iordning foto väggen här nere i hallen på små skruttorna så måste inhandla lite grejjor till det idag, hoppas det blir lika bra som jag tänkt mig. Visar en bild då det är klart!
Imorgon blir det nog en tripp till birsta, ska inhandla ramar och lite små grejjer. Kanske hitta nå nya kläder med som man kan ha på sig på lördag? :)

Ikväll blir det en myskväll hemma med familjen, hann knappt träffa Jimmy nånting igår för dom sov då jag kom hem igår, bra jobbat älskling :)

Nä nu ska jag skynda mig så Marica slipper vänta allt för länge.

Haha förresten på väg hem från Lisa var mycket lärorik igår ;) Om det var någon som tyckte det var en idiot som låg bakom de två plogarna och bildade en jätte kö så var det jag ;) haha ohjojoj! Fick man körkortet i ett flinfpaket eller?? men men kul hade vi iaf.

//mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0