2010.02.03


Var ju meningen att vi skulle till birsta med Marica idag men så blev inte fallet, grymt besviken men inte mycket att göra åt saken. Börjar bli lite små less på att aldrig kunna planera saker men nu så imorgon passar det med pappas arbetstider så då kan Jimmy åka med honom. För jag behöver verligen åka ner till birsta en sväng. Och jag tror jag har fått med mig svärmor. Tråkigt att åka själv.

Dagen blev lyckad iaf. Tog tag i städningen av undervåningen och det var välbehövligt, bara tvättstugan kvar men det tänkte jag ta imorgon.
Ante ringde och frågade om han fick komma och hälsa på och självklart fick han det. Alltid trevligt med sällskap. Syrran kom i samma veva så vi gjorde lite lunch och surrade lite. Oliwia var lite skeptisk till en början men det släppte rätt snabbt, ville att han skulle dansa och grejja haha..

Vid halv 5 kom svärmor och passade våra små troll så jag och syrran kunde åka och träna. Guld värt!! Bjöd dom på middag som tack, minsta jag kan göra.
Träningen gick bra, riktigt jobbigt denna gång. Hade en rejält pumpad boll denna gång så det tog mycket mera. Det är ju det de ska göra.

Kom hem till 2 jätte glada tjejor och precis då ja tar upp Agnes och ska gå och byta på henne skiter hon ner sig totalt + hela mig :S inge vidare skoj!!! bra tajmat där med barnvakten måste jag säga ;) haha
Så det blev en välbehövlig dusch för oss båda så nu sover hon sött i sin säng Oliwia likaså. Min sambo har slocknat han med, himla lugnt här hemma nu.

Nu ska ja gona ner mig i sängen jag med och se om det är något att se på dum burken.

//Mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0