2010.02.04

Blev inge birsta idag heller, snöade som bara den idag. Så jag valde att stanna hemma känns bara himla onödigt att ge sig ut på vägarna.
Var istället barnvakt åt grabbarna grus, gick hur bra som helst. Lekte en massa och fika lite. Att leka doktor är väldigt populärt att leka för tillfället tom Oliwia ligger alldeles still och låter Dennis sgrejja och plåstra om henne. Så söta är dom! Dennis hjälpte även mig idag, "Men MalinKullh vilken mjuk mage du har, du har nog ätit lite för mycket bullar" sötnosen! Barn är då ärliga :)
Sen var det Maricas tur att passa mina tjejor medans ja skjutsa mamma till strumpan. Hon har gjort nå knas med ryggen, inte kul.
Sen efter det blev det ännu mera lek :) haft en bra dag! Förutom snöskottningen, visst vi har inte speciellt mycket att skotta det som är problem för oss är vart mad ska göra av det.

Fredag imorgon, härligt härligt. Och fredag innebär body pump, shit! Kommer nog dö på cupen eller så tycker jag att det är grymt kul. Man måste prova sig fram för att hitta nå skoj. Så ska ge det en chans eller två. Tur att syrran följer med mig.
På dagen vet ja inte vad vi ska hitta på riktigt, snöar det inte ska jag tamme tusan till birsta. Ett jäkla tjat om det där ja vet men vill dit :) På kvällen blir det mys med la familia och se på let´s dance och solsidan. Blir en bra kväll.
Lördag blir detr först middag hos svärmor och pelle sen ska vi gamla mammor ut och göra stan WIEEE

Nu ska ja se på Made in sweden!

//Mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0