2010.02.05

Haft en bra dag med mina små tjejer.
Tog en välbehövlig sovmorgon, eller ja det har ju vi nästan varje dag numera :) Lyxigt jag vet!!
Sen gjorde vi oss iordning och for ner till birsta. Som tur var så slutade det snöa, var nog moddigt efter vägen som det var. Tog det väldigt lugnt ner, har ju väldigt dyrbar last!!!!
Hittade det jag skulle och lite därtill ;) Hittade en klänning tills imorgon och fyndade lite kläder till tjejerna på cubus, halva rea priset på massa grejjer, då är det kul att shoppa tycker jag. Riktigt fina grejjer var det med! Så jag är tok nöjd. Tjejerna var sååå duktiga med inget gnäll alls. Rätt skönt att gå runt och kolla själv, ingen stress osv.
Träffade fam Wiklund/Jacobsson på Ikea med, kul att se att Oliwia blir tokglad då vi träffas :) Pappaaa pappaaa haha
Det är Marica det :)
Sen hämtade vi upp pappa innan vi for hem. Som hade fått med sig go strips hem och räksallad. Blev super god middag idag.

Och just det, direkt då vi kom hem fårn birsta brassade jag upp på brunnshus och hämtade syrran. body pump på badhuset för heeeela slanten. Shit vad jobbigt det var men grymt kul :) Så det blir till att fortsätta med det med. Pappa hade pumpat min pilates boll med så nu kan jag träna med den hemma med, kanon!

Ser på solsidan just nu, alla andra sover sött nere. Jimmy som lovade vara vaken och se det med mig :P sötnöten somnade redan vid 8. Så himla tyst och lugnt här.
Himla roligt program för övrigt.

Imorgon är det lördag, dagen med stort D! Haha nä men ser fram emot kvällen. Tror det kommer bli himla lyckat!! På dagen vet jag inte vad det blir, skulle behöva rensa garaget så vi kan ställa in bilen där.
Sen blir det middag hos svärmor sen blire party all night long ;)

//Mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0