2010.02.07


Ojojoj vilken kväll, längesen jag hade så kul måste jag säga. Började kvällen hemma hos Maricas mamma, jag, Annelie och självklart Marica :P Spelade ett kortspel, bibeln det var verkligen hur kul som helst :) Det kan jag varmt rekomendera. Lite senare under kvällen kom Fredrik, Linnea och Ante och spelade med oss. Himla trevligt. Mycket skratt blev det. Tiden gick otroligt fort, alldeles för fort. Fredrik, Alex och Daniel kom på slutet med, vissa var alldeles för berusad så de fick åka hem och sova. Nog lika bra det ;)
Och ifall ni undrar så är mina ungefär som galia och Maricas som isbergssallad. Bara så ni vet :) HAHAHA
Krogen var himla kul den med, det dansades en hel del!! Som sagt en väldigt lyckad kväll!! Tack alla som var med och gjorde den till den roligaste på länge :)

Mådde helt okej då jag vaknade imorse, himla glad att barnen valde att vakna vid halv 10 idag :) :)
Åkte iväg och tvättade bilen, så nu är den himla ren och fin igen.
Sen gick vi ut på en liten promenad i det fina vädret med Maria, Chrille, Felix och lilla Nova. De "stora" barnen fick åka pulka och små tjejerna sov gott i vagnen. Skulle gärna bytt med dom :) Underbart väder ute idag, skönt att röra lite på sig och få lite friskluft. Vill bara ha sådana fina dagar nu framöver tack!

Har även varit hos mamma och pappa och lekt lite hårfrissa och gjort slingor på mamma. Som tack blev vi bjudna på middag, alltså mammas lasagne inte mycket i matväg som slår den. Såååå gott!

Nu sover tjejerna gott i sina sängar och tror även att min älskling har somnat rätt gott inne hos Oliwia med. Ska gå in och väcka honom snart.
Måndag imorgon, Jimmys mormor fyller 70 år så det blir stor kalas uppe på bondsjö imorgon med svärmors smörgåstrårta! Jag längtar som en tok, den är så underbart god.
Så det blir tyvärr ingen pilates imorgon men känns rätt skönt eftersom jag har ont i varenda liten del i kroppen efter body pumpen i fredags! Men kul vare blir väl bättre med tiden hoppas ja :) Nu är det verkligen smärta varje gång man ska klä på och av sig. Illa illa... snacka om otränad men snart så !!!

Nu ska jag ta och väcka min sambo och gona ner oss i sängen och kika på lite tv!!!

//Mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0