2010.02.10

Var nån dag sen jag skrev nu, har som inte haft tid riktigt. Men nu så..
Gårdagen spenderades med Marica och grabbarna, det lektes en hel del. Dennis var här en stund alldeles själv medans Marica var iväg en sväng och det enda som gällde då var att leka doktor. Vad gör man inte för de små. Oliwia tycker också det är jätte kul!! Blir en kanon  bra födelsedagspresent med en massa doktors saker.

Onsdag idag, herregud vad dagarna går. Idag ska dom komma och sätta in nya fönster :): ) WIEEEE äntligen! kanske det inte behöver dra så förbannat kallt här i fortsättningen. Om dom kommer nån gång vill säga, dom skulle komma mellan 9 och 10 coh klockan är nu 20 över 10 men men bara dom kommer så är ja glad. Inte helt fel med nya fönster på hela huset (nästan iaf).
Vi ska spendera dagen ute i sjö, för det lär ju bli rätt så kallt här då de ska hålla på. Vill ju inte direkt vara ivägen heller. Så det blir en massa bus och lek. Klockan 1 ska ja till mvc och vad som är knas med spiralen, hoppas det löser sig till det bästa. Tur man har marica som ställer upp och passar mina små medans <3 guld värt!!!

Sen vid 5 så blir det träning för min del, får åka helt själv idag men det går ju det med. Har ju varit iväg ¨några ggr nu så. Gruvas lite för body pumpen på fredag, har haft så fruktansvärd träningsvärk så det går inte att beskriva, men nu är det över och lär komma tillbaka lika fort efter passet på fredag men det tar ju rejält iaf.

Nu ska ja packa in det sista i bilen och invänta dessa gubbar(?) som ska komma och fixa med mina fönster. Och jag hoppas det är rätt snart!!!

/Mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0