2010.02.11

Natten har gått bra trots kyla, sov med kläder på allihopa så det funka. Ska bli sååå skönt då det är klart. Kul att vara hemma då det är täckpapp överallt och verktyg och grejjer. Men måste ge ett stort + till att dom verkligen inte skita ner iaf, inte likt hantverkare faktiskt. Och fönsterna är jätte fina. Blir som helt andra rum med nya snygga fönster och dörrar! Jag är helnöjd.
Något jag är mindre nöjd över är väl att både jag och Oliwia har blivit tokförkylda :S vad skulle man göa om inte nässpray fanns?? Visst jag är alltid täppt i näsan annars med men det blir tusen ggr värre då man ärfökyld, hatar det! Halsen gör ont med. Tur att Marica har samma krämpor så man kan umgås iaf.
Idag blir det stan en sväng, blir även lunch. Var ett bra tag sen nu. Ska bli gott :)

Kvällen kommer nog att gå åt till att städa. Kul att göra då man fått lite nytt :) Skulle nu även vilja ha nya fönsterbräder i alla rum, för dom som sitter där nu är uder all kritik, furu det borde vara förbjudet!!!!
Funderar på om man ska måla om i lekrummet då det endå är bortplockat där, har ju tom färg hemma så det ä väl ingenting att fundera på egentligen. Blir nog helgens projekt :)Bara min kära sambo spacklar och de så gör jag mer än gärna resten. Så tjejerna får lite fint där med, vi tillbringar ju trots allt väldigt mycke tid där.

Båda barnen sover sött i varsinn soffa här hos mamma och pappa. Dom for för ett tag sen till vemdalen. Inte alls avis. Dom är verkligen inte vana att kliva upp den här tiden. Det märks, hoppas bara på att man inte får gnälliga barn på eftermiddagen nu men det visar sig.

Nu ska jag packa iordning så vi är redo för stan då tjejerna vaknar.

//Mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0